.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اعزام نخستین گروه از کاروان پیاده مازندران به مرقد امام (ره)

نخستین گروه از کاروان پیاده مازندران در قالب طرح از حرم تا حرم صبح جمعه برای شرکت در بیست و یکمین سالگرد عروج ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی از آمل به مرقد امام خمینی (ره) اعزام شد.

به گزارش مهر، نخستین کاروان پیاده از آمل پس از زیارت حرم مطهر امامزاده ابراهیم (ع) و گلزار شهدای این شهر در قالب از حرم تا حرم با بدرقه مسئولان شهرستان عازم تهران‌شدند.
فرمانده سپاه ناحیه شهرستان آمل در این باره گفت: کاروان پیاده آمل با بیش از 100 نفر از اقشار مختلف مردم این شهرستان امروز از این شهربه مقصد بارگاه ملکوتی امام راحل اعزام شدند.

سرهنگ یدالله اکبرزاده با اشاره به اینکه علاقمندان زیادی برای اعزام پیاده در حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج در محلات و نواحی این شهرستان ثبت نام کردند افزود: به علت کمی امکانات و مشکلات محدویت تردد در جاده هراز فقط 100 نفر از این شهرستان اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه این کاروان قرار است مسیر بیش از 270 کیلومتری آمل تا مرقد امام راحل را در مدت هفت روز پیاده طی کند. تصریح کرد: کاروان پیاده آمل در شب 13خردادماه در حرم مطهر امام راحل حضور خواهند داشت.

فرمانده سپاه ناحیه آمل با اشاره به اینکه کاروان پیاده آمل برای هفتمین سال متولی است که پیاده از آمل به مرقد امام اعزام می‌شود هدف از آن را شرکت در مراسم سالگرد امام راحل و تجدید میثاق با آرمان‌های بنیانگذار انقلاب و تجدید پیمان مجدد با مقام معظم رهبری بیان کرد.

اکبرزاده با اشاره به اینکه در سال‌های گذشته حضور جوانان در این کاروان بسیار چشمگیر و با ارزش بوده است، گفت: یک روحانی هم به همراه کاروان پیاده آمل حضور دارد تا در طول مسیر برای اعضای کاروان برنامه های تبلیغی و دینی اجرا کند.

فرمانده سپاه ناحیه آمل همچنین گفت: امسال در مجموع بیش از پنج هزار نفر از اقشار مختلف شهرستان آمل بر اساس سهمیه تعیین شده برای شرکت در مراسم سالگرد امام (ره) ثبت نام کردند که به علت محدویت فقط بیش از سه هزار نفر در شب 13 خردادماه اعزام خواهند شد.

امروز همچنین کاروان پیاده رهروان ولایت شهرستان بابل حرکت خود را از مسیر جاده هراز به تهران برای شرکت در بیست و یکمین سالگرد عروج ملکوتی معمار کبیر انقلاب اسلامی به مرقد امام خمینی (ره) اعزام شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.094 seconds.